آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فیلم “شهر هرت” در اهرم در حال اکران است



فیلم “شهر هرت” در میان استقبال خوب علاقمندان در اهرم در حال اکران است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره  ضمن اعلام این خبر افزود: فیلم کمدی “شهر هرت” ساخته کریم امینی و یکی از فیلم های پرفروش سینمای ایران، جدیدترین اکران مجتمع فرهنگی هنری اهرم است که از جمعه ۱۲ آبان اکران خود را در سالن سینمای این مجتمع آغاز نموده و تا جمعه ۱۹ آبان ماه هر شب ساعت ۱۹ در این سالن در حال اکران خواهد بود.

به گفته بهزادی نژاد در این فیلم که به تهیه کنندگی محمدحسین فرح بخش تولید شده است، بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی و بابک کریمی ایفای نقش می کنند و نگارش فیلم‌نامه فیلم سینمایی “فسیل” برعهده مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان گفت: این اداره تصمیم دارد تا پایان سال فیلم های متنوعی را در ژانرها و موضوعات مختلف مانند دفاع مقدس، کمدی، کودک و انیمیشن، به شکل سینما سیار در اهرم و دیگر شهرها و روستاهای تنگستان به روی پرده ببرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر