آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور هنرمندان تنگستانی در اهرم



با هنرنمایی هنرمندان تنگستانی مراسم جشن نیمه شعبان در شهر اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، هنرمندان اهرمی با اجرای شاد و متنوع خود در مراسم نیمه شعبان فضای شادی را در این مراسم ایجاد نمودند.

در ویژه برنامه ای که به مناسبت سالروز ولادت فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در کنار قلعه زائرخضرخان اهرمی موسوم به “کلات” اهرم برگزار شد، هنرمندان طنز پرداز انجمن هنرهای نمایشی اهرم با بازی امین امیرپور و مهرداد گزاری و با اجرای  میان پرده شاد طنز به نام های ” سرباز و فرمانده” فضای شاد و با نشاطی را در مراسم ایجاد نمودند.

سخنرانی امام جمعه اهرم با موضوع فراهم نمودن مقدمات ظهور، برگزار مسابقه شاد و طنز، مولودی خوانی مشترک آقایان عابدی و غلامیان  مداح اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود بنات الزهرا(س)، دکلمه خوانی و شعرخوانی از دیگر بخش های این مراسم بود که با اجرای سعید گلچمن مجری تنگستانی به روی صحنه رفت.

استقبال بسیار خوب توجه مردم از نکات جالب توجه این اجرا بود که شامگاه دوشنبه هفتم اسفندماه برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر