آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای موسیقی کارگاهی توسط هنرجویان تار و سه تار انجمن موسیقی اهرم



هنرجویان انجمن موسیقی اهرم شامگاه گذشته و در قالب اجرای موسیقی کارگاهی و در رشته های تار و سه تار به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ تعداد ۱۵ نفر از هنرجویان کلاس های تار و سه تار انجمن موسیقی اهرم با حضور اعضا انجمن موسیقی اهرم و خانواده های خود به هنرنمایی و اجرای موسیقی پرداختند.

در این اجرای کارگاهی که در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، هنرجویان در سازهای تار و سه تار زیر نظر استاد سیدعلی موسوی و تحت عنوان ” اجرای گروه نوازی سُرنا”به هنرنمایی و اجرای موسیقی پرداختند.

در این اجرا هنرجویان و هنرمندان به اجرای قطعاتی نوستالژیک و زیبا از موسیقی سنتی ایرانی پرداختند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

به گفته محمدامبن قائدی حقیقی مسئول انجمن موسیقی شهر اهرم، این انجمن در جهت معرفی هنرجویان و استعدادهای نوپای موسیقی این شهرستان در نظر دارد حدالامکان هر فصل در کنار برگزاری کلاس های موسیقی اقدام به برگزاری اجراهای موسیقی کارگاهی نماید.

سیدعلی موسوی مدرس و سرپرست این گروه نیز از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در حمایت از این اجرای کارگاهی تقدیر و تشکر نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر