آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نمایشگاه نقاشی بر روی شیشه دراهرم



نمایشگاه نقاشی بر روی شیشه (ویترای) در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر گفت: در حاشیه اجرای نمایش “مش غلامرضا در تایتانیک” که به مدت ۱۶ شب در اهرم به روی صحنه رفت، نمایشگاه بر روی شیشه (ویترای) آثار زهرا علمدار عضور انجمن هنرهای تجسمی اهرم نیز در مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

وی با اشاره به آثاز موجود در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه آثاری مانند شیشه های نقاشی شده، لیوان ها و ماگ های طرح دار، بشقاب، کاسه، و لوح های نقاشی شده آثاری از این بانوی هنرمند اهزمی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

بهزادی نژاد در ادامه با اشاره به توانمندی های هنرمندان تنگستانی عنوان کرد: این اداره آمادگی دارد تا برای هنرمندان صاحب اثر حوزه هنرهای تجسمی، عکاسی و خوشنویسی تنگستان در تمام فصول سال و به مناسبت های مختلف نمایشگاه انفرادی یا گروهی برگزار نماید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان در پایان نبود نگارخانه را از اساسی ترین مشکلات زیرساختی هنرمندان تنگستان در حوزه هنرهای نمایشگاهی توصیف کرد و افزود: الحمدالله با همت فرماندار تنگستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سال گذشته کار احداث نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری اهرم آغاز گردید که انشالله امیدواریم با اختصتص اعتبارات مورد نیاز به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این نگارخانه باشیم.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر