آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

گزارشی از برگزاری چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان



چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان کهبه همت انجمن سینمای جوان تنگستان و از یکم تا پنج اسفندماه در اهرم در حال برگزار بود با برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی و هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در اولین روز از چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان، نمایشگاه گروهی عکس با موضوع تنگستان، با حضور امام جمعه اهرم، معاون عمرانی فرماندار تنگستان، اعضای شورای اسلامی شهر اهرم و عکاسان و اعضای انجمن سینمای جوان تنگستان، در محل مجتمع فرهنگی هنری اهرم، افتتاح شد.

در این آیین یونس رازقی پور رییس سینمای جوان تنگستان ضمن تشکر از مدعوین و هنرمندان بیان نمود:  در این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۱۸ عکاس از سراسر استان با موضوع تنگستان می باشد که از یکم الی پنجم اسفند دائر می باشد.

پس از اتمام آیین افتتاحیه نمایشگاه، نشست نقد و بررسی آثار نمایشگاه با حضور اکبر شکوه بعنوان منتقد و یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه و همچنین عکاسان حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

دومین روز و اکران سه فیلم مستند از مهدی تنگستانی:

در دومین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان؛ سه فیلم مستند از مهدی تنگستانی اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ همزمان با دومین روز از چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان، سه فیلم مستند «حراجی سکوت»، «گلستان» و «تراگودیا» از ساخته‌های «مهدی تنگستانی» فیلمساز هم‌استانی، در حضور ایشان و علاقه‌مندان به سینما و فیلمسازان انجمن سینمای جوان تنگستان، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اهرم اکران شد.

پس از پایان نمایش این سه اثر، نشست نقد و بررسی این فیلمها با حضور خود سازنده برگزار و گفت و گویی راجب این فیلمها و روند تولید فیلم مستند شکل گرفته و حاضرین به بحث و گفت و گو پرداختند.

سومین روز از و  برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی مستند با حضور استاد داریوش غریب زاده

در سومین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی مستند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ همزمان با سومین روز از چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان، نشست فیلمنامه نویسی مستند استاد داریوش غریب زاده مدرس فیلمنامه نویسی انجمن سینمای جوانان ایران با حضور علاقه‌مندان به سینما و فیلمسازان انجمن سینمای جوان تنگستان، در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

در این نشست استاد غریب زاده در فضای چگونگی اهمیت فیلمنامه در فیلم مستند ، انتخاب موضوع و همچنین چگونگی چینش برای بهتر شدن فیلم مستند صحبت نمود.

گفتنی است این نشست به صورت گفتگو محور برگزار شد.

چهارمین روز و برگزاری کارگاه آموزشی پژوهش در مستندسازی با حضور استاد فرید میرشکار

در چهارمین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان؛ کارگاه آموزشی پژوهش در مستندسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ همزمان با چهارمین روز از چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان، کارگاه پژوهش‌ در مستندسازی، با حضور استاد فرید میرشکار بعنوان مدرس و همچنین علاقه‌مندان به مستندسازی، در پلاتوی نمایش تنگسیرون مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

آیین اختتامیه چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ آیین اختتامیه‌ی چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان، با حضور ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد لطفی‌نژاد نماینده‌ی امور جوانان امام جمعه اهرم، رییس انجمن نمایش اهرم و جمعی از عکاسان و فیلمسازان این دفتر، در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

در این نشست ابتدا یونس رازقی پور رییس انجمن سینمای جوان تنگستان ضمن خیر مقدم به مدعوین ، بیان نمود: در چهارمین هفته فیلم و عکس تنگستان باتوجه به پتانسیل موضوعات مستند در سطح شهرستان  مبنی برنامه ها را  بر آموزش در بخش مستند گذاشتیم. و در همین راستا کارگاه های آموزشی فوق العاده ای با حضور اساتید کشوری برگزار نمودیم .

وی در پایان افزود: در سال آینده دفتر تنگستان با برنامه ریزی های انجام شده آموزش در بخش های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی‌ست که در این مراسم، به عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه راه یافته بود، گواهی شرکت در نمایشگاه اهدا شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر