آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نشست “بهارانه” انجمن شعر و ادب اهرم



نشست ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم  تحت عنوان “بهارانه” شب گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ نشست ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم تحت عنوان “بهارانه” با حضور اعضا این انجمن و نیز تعدادی ازشاعران و ادب دوستان شب گذشته در محل مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

در این محفل که با تلاوت آیاتی چند از قران کریم آغاز گردید، ابتدا راحیل شکوه مسئول انجمن شعر و ادب اهرم ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز ، گزارشی را از برنامه های این انجمن در سال ۱۴۰۲ ارائه داد و از همکاری همه اعضاء در اجرای این برنامه ها تقدیر و تشکر نمود.

 این‌محفل ادبی با شعر خوانی شاعران انجمن شعروادب اهرم به نام های یوسف بهزادی، نوشاد افشون، حسن عاشوری، باقر مزارعی بوالخیری، سکینه ماحوزی، خاتون ماحوزی نیا، طوبی حسینی حقیقی، راحیل شکوه و نسرین صادق ادامه یافت با موضوع بهار و عید نوروز ادامه یافت و در بخش دیگری نازنین زهرا افسردیر عضو نوجوان این انجمن لحظاتی را به شاهنامه خوانی پرداخت.

در بخش پایانی این نشست نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از اعضا فعال انجمن شعر و ادب اهرم تقدیر به عمل آمد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر