آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

روایت شهادت مظلومانه امام علی(ع) توسط تعزیه خوانان اهرمی



تصاویر : یونس رازقی پور

به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه امیر الموئمنین (ع) ،مجلس تعزیه خوانی شهادت امام علی (ع) دراهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان ، این مجلس تعزیه خوانی که توسط هیات تعزیه عزاداران خامس آل عبا (ع) و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اهرم برگزار شد ، تنی چند از هنرمندان تئاتر و تعزیه این شهر در نقش های مختلف هنرنمایی و شبیه خوانی کردند.

در این مراسم که در میان استقبال پرشور محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و در حسینیه بی بی فاطمه اهرم برگزار شد ، سعید گل چمن(ابن ملجم مرادی) ، علیرضا احمدزاده ( اشعث)، محمدرضا سلیمانی( بکر بن تمیمی)، ساناز سلیمانی ( قطامه)، اصغر صداقت (امام علی ع)، محمد  خالدی( ام کلثوم ع)، عباس خالدی( حضرت زینب س)، محمود احمدی( قنبر) ، محمد ماندگار ( امام حسن ع) و علی عبدی (امام حسین ع) به شبیه خوانی پرداختند. معین البکایی این مجلس تعزیه خوانی بر عهده ناصر بهزادی پور و به سرپرستی غلامحسین علمدار بود.

هیات تعزیه عزاداران خامس آل عبا (ع) اهرم بنیان گذار تعزیه خوانی در تنگستان است که با نزدیک به یک قرن سابقه ، هر سال بیش از ۱۰ مجلس تعزیه خوانی را در شهر اهرم و روستاهای شهرستان تنگستان برگزار   می کند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر