آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برنامه های دهه مبارکه فجر نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار اعلام شد



 

برنامه های نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و به گفته سکینه خلیلی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار ، ۶ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این بخش برگزار می شود.

به گفته وی برگزاری نمایشگاه های آثار هنرمندان ،برگزاری جنگ شادی در تاریخ ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه ، برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب از جمله برنامه های پیش بینی شده این نمایندگی جهت دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی هستند ، ضمن اینکه با توجه به تقارن این ایام با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عصر شعری تحت عنوان عصر شعر فاطمیه نیر در دلوار برگزار خواهد شد.

خلیلی دیگر برنامه مرتبط با شعر و ادب توسط نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار را عیادت مسئولین و مدیران بخش دلوار از حسین صدیق یکی شاعران دلواری عنوان کرد که در بستر بیماری است.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر