آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

کارمندان نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان انتخاب و معرفی شدند



طی مراسمی که به مناسبت هفته دولت در اهرم برگزار شد ، کارمندان نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، طی مراسمی که با حضور خورشیدی معاون سیاسی و امتیتی ، ساجدی مدیرکل امنیتی و انتظامی ، برزگرزاده مدیرکل امور اجتماعی ، بشیری مدیرکل امور اتباع خارجه و آذرشب مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر ، احمد دشتی سرپرست فرمانداری تنگستان ، حجت الاسلام عیسی راستگو امام جمعه اهرم  و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهادهای تنگستان برگزار شد ، از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان تنگستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت و درمان تنگستان برگزار شد ، محمدعلی بهزادی و شهربانو فرخنده به عنوان کارمندان نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 شاهین نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ضمن تبریک به کارمندان نمونه این اداره گفت : از زحمات دیگر همکاران اداره جهت اعلای فرهنگ و هنر تنگستان قدردانی می نمایم.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر