آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

از کتاب “جیلم” دراهرم رونمایی شد



طی آیینی که شب گذشته در شهر اهرم برگزار شد، از کتاب “جیلُم” نوشته احمد عبدالهی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، در آیینی که شب گذشته و به همت انجمن اهل قلم تنگستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، از کتاب “جیلُم” نوشته احمدعبدالهی نویسنده اهرمی رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم که با همکاری هفته نامه بیرمی تنها نشریه مکتوب تنگستان و با حضور جمعی از اهالی ادب و هنر و قلم برگزار شد، ابتدا یونس جعفری مجری و گرداننده این نشست توضیحاتی را در مورد این اثر ارائه داد.

در ادامه مرتضی کرمی نویسنده و پژوهشگر تنگستانی نیز در مورد کتاب و سرفصل های آن نکاتی را بیان نمود و در ادامه، نشست معرفی کتاب با حضور احمد عبدالهی نویسنده این اثر و نیز استاد محمد تنگستانی منتقد و دبیر بازنشسته ادبیات تنگستان برگزار شد که در این بخش عبدالهی توضیحاتی را در مورد انگیزه و نحوه نگارش کتاب ارائه کرد و محمد تنگستاتی نیز نکاتی را در مورد آداب و رسوم کشاورزان اهرمی به خصوص در فصل جیلُم یادآور شد.

بعد از پخش ۲ کلیپ و نماهنگ زیبا در مورد زیبایی های شهر اهرم، مراسم رونمایی از کتاب با حضور محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و تنی چند از شعرا و ادبای انجمن های شعر و ادب و اهل قلم تنگستان انجام و سپس جشن امضای کتاب با حضئر نویسنده اثر برگزار شد.

گفتنی است واژه “جیلُم” در لهجه اهرمی به معنای فصل برداشت و دروی گندم به کار می رود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر