آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

حضور هنرمندان موسیقی و طنز اهرمی در کاروان نشاط و امید روستای سمل شمالی



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان از حضور هنرمندان موسیقی و طنز اهرمی در کاروان نشاط و امید روستای سمل شمالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، شاهین نجفی رئیس این اداره ضمن اعلام این خبر افزود : یکی از اهداف این اداره در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح روستاها است و از همین رو هنرمندان تنگستانی کاروان نشاط و امید را در اجرای برنامه در روستای سمل شمالی همراهی خواهند کرد.

وی یکی از مهمترین اهداف و برنامه های این اداره را جذب استعدادهای هنری در دیگر شهرها و روستاهای تنگستان عنوان نمود و گفت : چنین برنامه هایی می تواند در علاقه جوانان و نوجوانان به هنر تاثیر دوچندانی بگذارد.

نجفی در پایان ضمن اعلام رو شانزدهم بهمن ماه به عنوان زمان حضور کاروان نشاط و امید در روستای سمل شمالی تصریح کرد : هنرمندان تنگستانی با اجرای شاهنامه خوانی ، قصه گویی ، یک قطعه طنز ، اجرای موسیقی ، در لابلای برنامه در کنار این کاروان حضور خواهند داشت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر