آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با اجرای بخشی از نمایش تاریخی و حماسی “خان بر خاک”؛چهارمین نکوداشت روز اهرم برگزار شد



چهارمین نکوداشت روز اهرم با اجرای بخشی از نمایش تاریخی و حماسی “خان بر خاک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ مراسم چهارمین نکوداشت روز اهرم، با اجرای شاهین بهرام نژاد و با هنرنمایی هنرمندان انجمن های هنرهای نمایشی و شعر و ادب اهرم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، ابراهیم دهقاندوست رییس شورای اسلامی شهر اهرم بعنوان میزبان مراسم آیین خوشامدگویی و خیر مقدم را برای حضار اجرا کرده و پس از آن فرماندار شهرستان دقایقی را در خصوص اهمیت زنده نگاه داشتن یاد بزرگانی چون زائرخضرخان پولادی و همرزمانش و همچنین نکوداشت روز اهرم به ایراد سخنرانی پرداخت.

سخنران ویژه این مراسم نیز سیدقاسم یاحسینی نویسنده، مورخ و پژوهشگر  مطرح هم استانی بود که در حوزه تنگستان شناسی کتب متعددی را به چاپ رسانیده است.

در ادامه بخشی از نمایش تاریخی و حماسی “خان بر خاک” نوشته و کار سعید گلچمن تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان با بازی محسن زنده بودی، مهران صفوی، حسین ابراهیمی، سارا محمدی، علی عبدی، صادق عالی و حسین طهماسبی درکنار قلعه استوار کلات اهرم اجرا شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

شعرخوانی باقر مزارعی عضور انجمن شعر و ادب اهرم، اجرای چند قطعه موسیقی سنتی توسط گروه دیار به خوانندگی غلامرضا وزان، مصاحبه با احمد عبدللهی نویسنده کتاب جیلم که اخیرا کتابش به چاپ رسیده، شعرخوانی دو شاعر خردسال در وصف اهرم و پخش چند ویدیو که توسط هنرمندان اهرم و استان برای روز اهرم ساخته شده بود، از دیگر بخش های مهم مراسم بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر