آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

کارگاه آموزش “عکاسی خبری” دراهرم برگزار شد



کارگاه آموزشی عکاسی خبری ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج حوزه و پایگاه های مقاومت شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ به مناسب هفته بسیج، کارگاه آموزشی عکاسی خبری ویژه خبرنگاران افتخاری با همکاری روابط عمومی سپاه تنگستان و انجمن سینمای جوان تنگستان برگزار شد.

یونس رازقی پور مدرس و مدیر انجمن سینمای جوان شهر اهرم درابتدای این کارگاه گفت:توجه به اهمیت ارتقای فنی و مهارتی اصحاب رسانه از ویژگی های مهم یک مدیر روابط عمومی خوب می باشد.

مدیرانجمن سینمای جوان شهر اهرم در ادامه افزود: عکاسی خبری یا فتوژورنالیسم فقط مربوط به جنگ یا عکاسانی نیست که برای یک روزنامه محلی کار میکنند. فتوژورنالیسم داستانی را در مورد یک واقعه روایت می کند و غالباً این کار را با یک عکس واحد انجام می دهد.

رازقی پور با اشاره به ویژگی‌های عکاسی خبری تصریح کرد: عکاسی خبری به جهانیان این امکان را می دهد که فقط یک لحظه از دید عکاس به اتفاق را نگاه کنند.

یونس رازقی پور ارزش خبری عکاسی خبری را اینگونه بیان کرد که: عکاسی مستند ، عکاسی خیابانی و فتوژورنالیسم رشته های نزدیک به هم هستند،اما آنچه که فتوژورنالیسم را از آن ها جدا میکند ارزش خبری آن است.

وی در ادامه به مهم بودن محتوا در عکاسی خبری پرداخت وگفت: در فتوژورنالیسم محتوا مهم ترین چیز است.مطمئناً ، همه شات زیبا را با ارزش میدانند،چیزهایی مانند نورپردازی و ترکیب هنوز هم برای عکاسان خبری ارزشمند هستند،اما هرگز نباید اجازه بدهیم یک لحظه حیاتی وسرنوشت ساز را در تلاش برای تولید یه عکس زیبا،از دست بدهید.

وی درپایان این کارگاه اصول اولیه و همچنان روش کار با دوربین های دیجیتال و همچنین دوربین تلفن های همراه را جهت گرفتن تصاویر با کیفیت برای ارسال به خبرگزاری ها را آموزش داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر