آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

“رمضون” دراهرم به روی صحنه می رود



سرپرست روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) نمایش طنز “رمضون” اجرای ۲۰ شبه خود را در شهر اهرم آغاز خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: نمایش کمدی “رمضون” نوشته سعید گلچمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در گروه تئاتر صورتک جدیدترین اثر تئاتری است که در شهر اهرم به روی صحنه خواهد رفت.

به گفته بهزادی نژاد این نمایش از دهم مهرماه اجرای خود را آغاز و تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه “تنگسیرون” مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه خواهد بود.

وی استقبال مردم شهر اهرم از اجراها و اتفاقات تئاتری در این شهر را فوق العاده توصیف نمود و افزود: هفته قبل نیز در سومین جشنواره تئاتر کوتاه و اتود تنگستان و با وجود زمان اندک آثار، علاقمندان با تهیه بلیط به اجرای ۵ اثر نمایشی کوتاه نشستند که این خود نشان از محبوبیت بالای این هنر در بین مردم تنگستان و به خصوص شهر اهرم است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۷ اثر نمایشی دیگر توسط هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم تولید و پس از اخذ مجوز شورای نظارت و جمعا حدود ۱۰۰ شب در شهر اهرم به روی صحنه روند که این آثار در موضواعت مختلف مانند دینی و مذهبی، مقاومت و استعمار ستیزی، کمدی، دفاع مقدس و غیره خواهد بود که این نشان دهنده پتانسیل بالای هنرمندان تئاتر شهرستان تنگستان می باشد.

گفتنی است برخی از عوامل و بازیگران نمایش کمدی “رمضون” به شرح زیر خواهند بود:

نویسنده : سعید گلچمن

کارگردان: یونس رازقی پور

“برداشتی آزاد از نمایشنامه “قهرمان” نوشته علیرضا کوشک جلالی”

بازیگران:

صادق عالی

آتوسا جعفری

ابوالفضل سودانی

نرگس سالمی

ابوالفضل حاجی زاده

محمدرضا سلیمانی

عسل افروغ

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر