آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای نمایش “حماسه بی باکان” توسط هنرمندان اهرمی در همایش روز باغک



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز باغک نمایش حماسی و تاریخی “حماسه بی باکان” نوشته و کار سعید گل چمن در روستای باغک جنوبی تنگستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز باغک نمایش حماسی و تاریخی”حماسه بی باکان” با موضوع زندگی و شهادت امیرالسلام زائرخضرخان تنگستانی با حضور هنرمندان گروه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم به روی صحنه رفت.

وی افزود: در این اثر نمایشی محسن زنده بودی(زائرخضرخان)، مهران صفوی(سام خان)، ابوالفضل حیدری (افسر انگلیسی)، حسین مزارعی(تفنگچی) و باقر مزارعی (تفنگچی) ایفای نقش نمودند و مجتبی عارف آزاد نیز اجرای موسیقی متن کار را برعهده داشت و در آن زندگی مبارزات زائرخضرخان تنگستانی یکی از سرداران قیام جنوب بر علیه نیروهای انگلیسی به تصویر کشیده شد.

به گفته بهزادی، دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان از جمله حاضرین در این همایش بودند که به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای باغک جنوبی تنگستان برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر