آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای نمایش “کلات نامه” به مناسبت روز اهرم



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت بیستم فروردین ماه روز اهرم نمایش “کلاتنامه” نوشته و کار سعید گل چمن به شکل محیطی در قلعه “کلات” اهرم اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت بیستم فروردین ماه سالروز شهادت امیرالسلام زائرخضرخان تنگستانی و روز اهرم و در مراسم نکوداشت این روز که در جنب قلعه کلات برگزار شد، بخش هایی از نمایش “کلاتنامه” به شکل محیطی و بر فراز این قلعه اجرا شد که مورد توجه حاضرین و مسئولین حاضر قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم بود، محسن زنده بودی(زائرخضرخان)، مهران صفوی(سام خان)، حسین مزارعی(تفنگچی) و علی عبدی(تفنگچی) ایفای نقش نمودند و مجتبی عارف آزاد نیز اجرای موسیقی متن کار را برعهده داشت و در آن بخشی یک ساله از زندگی و مبارزات زائرخضرخان تنگستانی یکی از سرداران قیام جنوب بر علیه نیروهای انگلیسی به تصویر کشیده شد.

به گفته بهزادی، لطفی فرماندار تنگستان، پهلوزاده امام جمعه اهرم، پوررضا شهردار اهرم و اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی دیگر از مدیران شهرستان از جمله مسولین حاضر در این مراسم بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر