آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و در آستانه فصل بهار؛ شب شعر “بهارانه” در اهرم برگزار شد



به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و در آستانه فصل بهار، شب شعر “بهارانه” در قلعه تاریخی زائرخضرخان تنگستانی معروف به “کلات” اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این ابتدای این شب شعر که با حضور علاقمندان، مسئولین شهرستان و به همت و همکاری  انجمن شعروادب اهرم، شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار شد، حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه اهرم با اشاره به اهمیت شعر و شاعری در ادبیات فارسی، داشتن استعداد شاعری را یک بهره و موهبت خدادادی توصیف کرد و افزود: از قدیم الایام شعر و شاعری تاثیر زیادی در ایجاد سرزندگی در جامعه و نیز ایجاد نشاط در بین جوانان داشته و دارد به نحوی که خیلی ها برای رفع اندوه و دلتنگی به شعر روی می آورند.

لطفی فرماندار تنگستان نیز در این مراسم ادبی با اشاره به اهمیت ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم، رسالت هنرمندان و شاعران را در این برهه حساس بسیار مهم ارزیابی و از آنها خواست تا با تولیدات ادبی و هنری امید بخش، روحیه امیدواری دوچندانی را به مردم تزریق نمایند.

این مراسم با نقالی شاهنامه خوان اهرمی معصومه خادم و هنرنمایی دو نوجوان حافظ خوان و ادیب، نازنین زهرا افسردیر  و طاها علمدار ادامه یافت و سپس شاعران شرکت کننده در این محفل ادبی به شعر خوانی با دو موضوع ولادت حضرت مهدی(عج) و نیز فصل بهار پرداختند که محمد ابراهیمی از شهرستان دشتی، یوسف بهزادی از شهر کلمه شهرستان دشتستان و باقر مزارعی، راحیل شکوه، سکینه ماحوزی، خاتون ماحوزی نیا،  طاها علمدار، کاظم فرشچی، خسرو قاید حسینی، نجمه کردگار، یوسف جمالی و علیرضا حاجی زاده از اهرم از شعرخوانان در این شب شعر بودند.

در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از دست اندرکاران و شاعران شرکت کننده سپاس و قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است ریاحی معاون فرماندار تنگستان، محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،اعضای شورای اسلامی شهر اهرم ، اعضای انجمن شعر و ادب اهرم و انجمن ادبی- فرهنگی قلمداران تنگستان و تعدادی از ادب دوستان و فرهنگیان از جمله حاضرین در این محفل ادبی بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر