آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشن نیمه شعبان در روستای محموداحمدی تنگستان



مراسم جشن نیمه شعبان در روستای حیدری از دهستان محمود احمدی تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این مراسم که شامگاه پنج شنبه ۱۸ اسفندماه و با همکاری این اداره، شورای اسلامی و دهیاری روستای حیدری تنگستان و در محیط باز و طبیعی این روستا برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام علوی نژاد روحانی تنگستانی دقایقی را پیرامون مفهوم انتظار و فراهم نمودن شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) به سخنرانی پرداخت.

در ادامه وبا هنرنمایی هنرمندان ظنزپزداز اهرمی دو میان پرده شاد طنز با بازی امین امیرپور، مهرداد گزاری و یاسر رازقی پور به روی صحنه رفت که با استقبال حاضرین مواجه شد.

مولودی خوانی علی احمدی مداح اهل بیت، اجرای مسابقه و هنرنمایی گروه سرود پسران دبیرستان روستای اشکالی تنگسان، اجرای موسیقی بومی و محلی و تقلید صدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود که با مجری گری سعید گلچمن هنرمند تنگستانی برگزار شد.

گفتنی است نورالله جمالی بخشدار مرکزی و محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و نیز اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای حیدری از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر