آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

تشکیل باشگاه کتابخوانی در انجمن اهل قلم تنگستان



 

باشگاه کتابخوانی در انجمن اهل قلم تنگستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در جهت گسترش هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی انجمن اهل قلم تنگستان اقدام به تشکیل یک باشگاه کتابخوانی زیر نظر این انجمن نموده است.

 وی افزود: در این باشگاه کتابخوانی اعضا کتابی را جهت مطالعه در طول هفته انتخاب و معرفی و سپس در نشست هفتگی این انجمن کتاب معرفی شده مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

بهزادی در ادامه با اشاره به آثار معرفی شده در نشست هفته های گذشته باشگاه کتابخوانی انجمن اهل قلم تنگستان گفت: در دو نشست گذشته این انجمن دو کتاب “شلغم میوه بهشته” نوشته علی محمد افغانی و “بینوایان” اثر ماندگار ویکتور هوگو خوانش و مورد تحلیل و بحث قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های حسام جمالی مسئول انجمن اهل قلم تنگستان و دیگر اعضا این انجمن،از همه علاقمندان حوزه کتابخوانی جهت شرکت در نشست های هفتگی باشگاه کتابخوانی انجمن اهل قلم تنگستان دعوت به عمل آورد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر