آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

در ادامه برگزاری طرح “هنر برای همه” در تنگستان؛ آغاز دوره آموزش عکاسی دیجیتال در اهرم



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان گفت: در ادامه اجرای طرح “هنر برای همه” در تنگستان دوره آموزش عکاسی دیجیتال در اهرم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در ادامه برگزاری طرح آموزش هنر برای همه(آموزش رایگان هنر) جلسه آغازین دوره آموزش عکاسی دیجیتال در مجتموع فرهنگی و هنری اهرم آغاز شد.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرجویان از این دوره گفت: این دوره آموزشی با تدریس آقای یونس رازقی پور عکاس و مدرس عکاسی و مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان برگزار می شود و هنرجویان استقبال خوبی از این دوره داشته و ۲۴ نفر جهت شرکت در این دوره رایگان نام نویسی نمودند که ۲۲ نفر از این تعداد در جلسه اول آن حاضر بودند.

بهزادی در مورد برگزاری دیگر دوره های آموزشی این طرح افزود: دوره های نمایشنامه نویسی، داستان نویسی و فن بیان از دیگر رشته هایی است که توسط علاقمندان مورد استقبال قرار کرفته و با توجه به روند ثبت نام به نظر می رسد که هفته های آتی شاهد برگزاری این دوره نیز باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان در پایان از همه علاقمندان به رشته های مختلف “طرح آموزش رایگان هنر” در تنگستان دعوت نمود با حضور در این اداره نسبت به ثبت نام رشته های مورد نظر خود اقدام نموده تا دیگر دوره ها نیز هر چه سریع تر آغاز گردد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر