آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشن بزرگداشت روز زن در اهرم



به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت دخت گرامی نبی اکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این مراسم که شب گذشته و در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه اهرم دقایقی را در وصف شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به صحبت پرداخت و ایشان را الگویی کامل برای هر زن مسلمان دانست و گفت: بدون شک اقتدای زنان ایران اسلامی به این بانوی گرامی می تواند سعادت دنیا و آخرت را برای هر زن مسلمانی فراهم نماید.

در ادامه گروه سرود مدرسه موسسه قرآنی حکمت شهر  اهرم سرود زیبایی را با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا نمود و سپس مهدی جمالی خواننده هم استانی قطعه آهنگی را با همین موضوع اجرا نمود.

اجرای مسابقه و پخش نماهنگ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود که به شکل مشترک توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، حوزه بسیج خواهران تنگستان و حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی شهر اهرم برگزار شد.

گفتنی است ریاحی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تنگستان، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان به همراه محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز غلامرضا برقی نژاد عضو شورای اسلامی شهر اهرم از جمله مدیران حاضر در این مراسم بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر