آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای تعزیه- نمایش “ام ابیها” به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در روستای “بنه گز” تنگستان



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) تعزیه- نمایش میدانی “ام ابیها” در روستای “بنه گز” تنگستان اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعزیه میدانی و نمایشی “ام ابیها” به کارگردانی ابوذر درپوش در محل حسینیه ارشاد روستای بنه گز تنگستان و در میان استقبال پرشور محبان اهل بیت عصمت و طهارت اجرا گردید.

به گفته بهزادی نژاد در این مراسم معنوی و هنری که توسط هیات تعزیه خوانی “سوخته بی نشان” اجرا شد، تعزیه خوانان و هنرمندان این هیات با به تصویر کشیدن هنرمندانه لحظات حزن انگیز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) فضای معنوی خاصی را در بین حاضرین ایجاد نمودند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در ایام فاطمیه در سطح شهرستان گفت: نشست ادبی انجمن شعر و ادب اهرم، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان تنگستان و برگزاری برنامه سوگواری ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین(ع) روستای بازوئی تنگستان از دیگر برنامه ای این اداره در این ایام پر حزن و اندوه می باشد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر