آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

“ادبیات پایداری” موضوع نشست این هفته انجمن شعروادب اهرم



نشست ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم با موضوع ” ادبیات پایداری” برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این نشست ادبی و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا راحیل شکوه مسؤل انجمن شعر و ادب اهرم، دقایقی را پیرامون موضوع نشست این هفته به صحبت پرداخت.

به گفته وی ماندگارترین آثار ادبی با مقوله جنگ و مقاومت در ارتباط است و ادبیات پایداری در ادبیات فارسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شکوه افزود: این ادبیات به آثاری اطلاق می‌شود که با هدف ایجاد روحیه ایثار و مقاومت، دفاع از مرز و بوم، برانگیختن بیداری ملی و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه به وجود می‌آید و در این حوزه شاعران و نویسندگان بی‌شماری به تناسب موقعیت و میزان شناختشان از فضای جنگ، آثاری را خلق کرده‌اند.

مسئول انجمن شعر و ادب اهرم در پایان تصریح کرد: بررسی و مطالعه ادبیات دفاع مقدس نشان می‌دهد که این حوزه، نیازمند نگرشی جامع به تمامی ابعاد زندگی مردم و قابل تطبیق با حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دفاعی و اقتصادی است.

در ادامه نجمه کردگار، خاتون ماحوزی، باقر مزارعی بوالخیری، یوسف بهزادی و حسن عاشوری چند غزل، قصیده و رباعی را با موضوع و محتوای ادبیات مقاومت و پایداری قرائت نموده و سپس این شعار توسط حاضرین مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر