آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ زنگ آغاز اجرای نمایش “پهلوان کچل و اژدها” در اهرم به صدا درآمد



 

در آستانه فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان زنگ آغاز اجرای نمایش “پهلوان کچل و اژدها” در اهرم به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ؛ عصر پنج شنبه ششم بهمن ماه و در با حضور محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ، زنگ آغاز اجرای نمایش طنز “پهلوان کچل و اژدها” نوشته داوود فتحعلی بیگی به کارگردانی مجتبی عارف آزاد کاری از گروه تئاتر “آریو” تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به صدا در آمد که استقبال خوب هنرمندان، علاقمندان و مردم شهر اهرم و شهرها و روستاهای همجوار از شب اول اجرای این نمایش از نکات قابل توجه این شب بود.

این اثر نمایشی که کار پایان دوره کلاس های آموزش بازیگری ترم تابستان انجمن هنرهای نمایشی اهرم می باشد، اجرای خود را از روز پنج شنبه ششم بهمن ماه آغاز و تا روز پنجش شنبه ۲۰ بهمن ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه خواهد بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر