آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نمایشگاه عملکرد یک ساله هنرمندان تنگستانی به مناسبت هفته دولت



 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، نمایشگاه عکس عملکرد یک ساله هنرمندان تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در مراسم افتتاح این نمایشگاه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد ، محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره گفت: در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر هنری مربوط به عملکرد این اداره و انجمن های فرهنگی هنری تحت پوشش ، از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا شهریور ماه ۱۴۰۱در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: بخش های این نمایشگاه شامل تصاویر اجراهای نمایش، برگزاری تعزیه، آثار عکاسی عکاسان ممتاز ایران زمین، تصاویر تولید فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوان و نیز چند تابلوی نقاشی می باشد؛ ضمن اینکه در بخش دیگری از این نمایشگاه کتب مرتبط با شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان گفت: این نمایشگاه تا ۱۰ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن نمایند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر