آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری کارگاه جهاد بصیرتی ویژه هنرمندان دراهرم



کارگاه جهاد بصیرتی ویژه هنرمندان در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ کارگاه “جهاد بصیرتی” ویژه هنرمندان و مخاطبین نمایش “رمضون” در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

در این کارگاه که قبل از اجرای نمایش “رمضون” و در فضایی صمیمانه برگزار شد، حجت الاسلام نیک پور رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه انتظامی تنگستان دقایقی را پیرامون مباحثی چون بصیرت، جهاد تبیین، ازدواج و فرزند آوری و نیز مراقبت از فرزندان و نزدیکان جهت استفاده صحیح از فضای مجازی به صحبت پرداخت.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش مهم هنرمندان در تبیین صحیح اصول و ارزش های انقلاب اسلامی از طریق هنر افزود: هنرمندان می توانند در تولید آثار هنری خود و با در نظر گرفتن مسائل مهم روز کشور، نقش و تاثیر به سزایی در انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان داشته باشند.

رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه انتظامی تنگستان در پایان ضمن قدردانی از اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در جهت برگزاری این نشست، ابراز امیدواری نمود که این  نشست ها بیشتر برگزار شود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر