آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای موسیقی کارگاهی توسط هنرجویان انجمن موسیقی اهرم



هنرجویان انجمن موسیقی اهرم در قالب اجرای موسیقی کارگاهی و در سازهای مختلف به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ حدود ۹۰ نفر از هنرجویان کلاس های مختلف موسیقی انجمن موسیقی اهرم و آموزشگاه موسیقی “دُچار” این شهر، با حضور اعضا انجمن موسیقی اهرم، خانواده ها و اساتید خود به هنرنمایی و اجرای موسیقی پرداختند.

در این اجرای کارگاهی که در ۴ شب و در شب های ۲۱، ۲۲، ۲۸ و ۲۹ دیماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، هنرجویان رده های سنی مختلف در سازهای گیتار، موسیقی کودک (ارف)، فلوت، تنبک، دف، سنتور، ویولن،آواز، نی انبان، ضرب و تمپو به هنرنمایی و اجرای موسیقی پرداختند.

محمدامین قائدی حقیقی، ساناز سلیمانی، اصغر جاشویی، بهمن جهانسوز، عباس قاسمی زاده، صادق خیاطی فرد، علی خالدی، نگین ماهینی مدرسین سازهای مختلف نیز در کنار هنرجوهایشان به هنرنمایی پرداختند.

صادقی بانوی توانمند عرصه مجری گری استان بوشهر و ساناز سلیمانی دیگر هنرمند اهرمی در شب های مختلف مجری این اجراها بودند.

به گفته محمدامبن قائدی حقیقی مسئول انجمن موسیقی اهرم، این انجمن در جهت معرفی هنرجویان و استعدادهای نوپای موسیقی این شهرستان در نظر دارد حدالامکان هر فصل در کنار برگزاری کلاس های موسیقی اقدام به برگزاری اجراهای موسیقی کارگاهی نماید.

وی در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در حمایت از این اجرای کارگاهی تقدیر و سپاسگذاری نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر