آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

استقبال فوق العاده از اجرای نمایش “رمضون” دراهرم



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: اجرای ۲۰ شبه نمایش “رمضون” در شهر اهرم با استقبال فوق العاده علاقمندان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: نمایش کمدی “رمضون” نوشته سعید گلچمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در گروه تئاتر  “صورتک” اهرم که به مدت ۲۰ شب در شهر اهرم به روی صحنه رفت با استقبال فوق العاده و خوب مردم شهر اهرم، روستاها و دیگر شهرهای استان بوشهر قرار گرفت.

به گفته بهزادی نژاد استقبال از این نمایش کمدی به حدی بود که گروه اجرایی ناچار شد برخی از     شب ها این اثر نمایشی را در دو سانس به روی صحنه ببرد.

وی افزود: این نمایش از دهم مهرماه اجرای خود را آغاز و تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه “تنگسیرون” مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه بود که در مدت ۲۰ شب جمعا ۲۲ بار اجرا گردید که حضور علاقمندان از شهرهای بوشهر، برازجان، خورموج، کاکی و دیگر شهرها و روستاهای تنگستان و استان جالب توجه بود.

بهزادی نژاد همچنین گفت: به جهت همدردی با ملت مظلوم فلسطین این گروه نمایشی اجرای خود را در هجدهمین شب اجرا، لغو نموده و به روی صحنه نرفت.

وی استقبال مردم شهر اهرم از اجراها و اتفاقات تئاتری در این شهر را فوق العاده توصیف نمود و افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری ۵ اثر نمایشی دیگر توسط هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم تولید و پس از اخذ مجوز شورای نظارت و جمعا حدود ۱۰۰ شب در شهر اهرم به روی صحنه روند که این آثار در موضوعات مختلف مانند دینی و مذهبی، مقاومت و استعمار ستیزی، کمدی، دفاع مقدس و غیره خواهد بود که این نشان دهنده پتانسیل بالای هنرمندان تئاتر شهرستان تنگستان می باشد.

گفتنی است بازیگران و عوامل نمایش کمدی “رمضون” به شرح زیر بودند:

نویسنده : سعید گلچمن

کارگردان: یونس رازقی پور

برداشتی آزاد از نمایشنامه “قهرمان” نوشته علیرضا کوشک جلالی

بازیگران:

صادق عالی

آتوسا جعفری

ابوالفضل سودانی

نرگس سالمی

ابوالفضل حاجی زاده

محمدرضا سلیمانی

عسل افروغ

دستیار کارگردان: سمیه افروز

موسیقی: عرفان رسولی و عرفان وفامنش

افکت: محمد ماندگارنسب

اجرای صحنه: حسین مزارعی بوالخیری

اجرای نور: بنیامین مزارعی بوالخیری

انتطامات و باجه: ابراهیم حیدری و فرزانه عالیزاده

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر