آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

در نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس بسج هنرمندان تنگستان صورت گرفت: تشکیل اعضای هیات “اندیشه ورز” بسیج هنرمندان تنگستان



 

در نشستی که عصر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد، اعضا هیات “اندیشه ورز” بسیج هنرمندان تنگستان انخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در نشستی که عصر امروز با حضور محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره و سرهنگ هادی پیراسته فرمانده بسیج هنرمندان تنگستان برگزار شد، اعضا هیات “اندیشه ورز” بسیج هنرمندان تنگستان انتخاب و معرفی شدند.

در این نشست بهزادی نژاد با اشاره به اهمیت و نقش بسیج و به خصوص بسیج هنرمندان در ساماندهی و شکل گیری برنامه ها و رویدادهای هنری مرتبط با ارزش های انقلاب اسلامی افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان با موضوعات دینی، ارزشی و انقلاب اسلامی در اهرم و دلوار و نیز روستاها برگزار شده است.

وی این برنامه ها را شامل اجراهای  تعزیه و تئاتر با موضوعات عاشورایی و مقاومت، برنامه های مناسبتی مانند جشن های ملی و مذهبی، محافل انس با قرآن، شب شعرهای عاشورایی و آیینی، بزرگداشت شهید سلیمانی، نمایشگاه عفاف و حجاب، نشست های بصیرتی و غیره عنوان نمود و افزود: قطعا در این حوزه برنامه ریزی ویژه ای خواهیم داشت تا نسل جوان بیش از پیش با ارزش های دینی، مذهبی و انقلاب اسلامی آشنا گردد.

در ادامه سرهنگ هادی پیراسته نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری مجموعه هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بسیج هنرمندان تنگستان افزود: هیات “اندیشه ورز” بسیج هنرمندان تنگستان به نوعی هسته مرکزی و فکری این مجموعه است این هیات با تشکیل اتاق فکر و اندیشه می تواند در اکثر برنامه های فرهنگی و هنری یک جهت دهی واحد و مشخص محتوایی در مسیر موضوعاتی چون بصیرت افزایی، جهاد تبیین، موضوعات ارزشی و انقلابی ایجاد نماید.

در ادامه وی اعضا اندیشه ورز بسیج هنرمندان تنگستان را  متشکل از خود به عنوان دبیر هیات اندیشه ورز و هنرمندان بسیجی به نام های اسماعیل کشتکار قاری و مدرس قرآن، سعید گلچمن، یونس رازقی پور، محسن زنده بودی، محمد بشکانی، حسام جمالی و نیز راحیل شکوه به عنوان هنرمندان رشته های نمایش، فیلم، تجسمی، اهل قلم و شعر معرفی نمود و گفت این هیات در روزهای آتی اولین جلسه خود را تشکیل خواهند داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر