آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

استقبال خوب شاعران و نویسندگان اهرمی از کارگاه داستان نویسی کودک و نوجوان رضوی



شاعران و نویسندگان اهرمی استقبال خوبی از کارگاه داستان نویسی کودک و نوجوان رضوی به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم عصر امروزشاهد برپایی کارگاه یک روزه داستان نویسی کودک و نوجوان رضوی با تدریس استاد حمید بابایی نویسنده و منتقد ادبی بود.

در این کارگاه که با استقبال بسیار خوب شاعران، نویسندگان، هنرمندان و اعضا انجمن های اهل قلم و شعر و ادب اهرم همراه شد، استاد حمید بابایی نویسنده و منتقد ادبی و صاحب آثار و رمان هایی چون “پیاده”، ” خاک سفید”، “چهل و یکم” مباحثی را در مورد نحوه نگارش داستان کوتاه و نیز چگونگی به رشته تحریر درآوردن سوژه های مرتبط با موضوع جشنواره رضوی جهت شرکت کنندگان حاضر در این کارگاه مطرح نمود.

این مدرس نویسندگی در ادامه مباحث آموزشی خود، نگارش داستان با موضوعات دینی و مذهبی را دارای قاعده و اصول خاص خود دانست و نکاتی را در این مورد به حاضرین یادآور شد.

بخش پایانی این کارگاه نیز به پرسش و پاسخ شرکت کنندگان اختصاص داشت.

گفتنی است دبیری مجموعه “خفته در خون”، همکاری با رادیو و تلوزیون، حضور به عنوان منتقد در برنامه های مختلف رادیویی، نویسنده برنامه تلوزیونی “اینجا تهران” از دیگر سوابق این چهره فرهنگی و ادبی است.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر