آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایش “پهلوان کچل و اژدها” در اهرم به روی صحنه می رود



نمایش “پهلوان کچل و اژدها” در اهرم به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: نمایش کمدی “پهلوان کچل و اژدها” نوشته داوود فتحعلی بیگی به کارگردانی مجتبی عارف آزاد کاری از گروه تئاتر “آریو” تنگستان به زودی در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این اثر نمایشی که کار پایان دوره کلاس های آموزش بازیگری ترم تابستان انجمن هنرهای نمایشی اهرم می باشد، عصر امروز و با حضور تنی چند از اعضای شورای نظارت استان بوشهر شامل آقایان احمد دهباشی، فرید میرشکار و اردشیر محمودی فر مورد بازبینی قرار گرفت و انشالله در صورت تایید این شورا در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت دهه مبارکه فجر اجرا خواهد شد.

 بهزادی در ادامه با اشاره به حضور نسل جدید هنرمندان مستعد در بدنه تئاتر تنگستان وبه خصوص شهر اهرم عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم این استعدادهای جوان با آموزش های بیشتر و نیزحضور در دیگر آثار نمایشی، هر چه بیشتر شکوفا و معرفی خواهند شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان در پایان از زحمات گروه های تئاتر آریو و صورتک تنگستان در گسترش اجراهای عمومی در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

فرید میرشکار نویسنده، مدرس و پژوهشگر تئاتر و عضو شورای نظارت استان بوشهر نیز پس از دیدن نمایش “پهلوان کچل و اژدها” ضمن تقدیر از هنرمندان تئاتر اهرم گفت: این شهر از جمله شهرهایی است که هیچگاه تئاتر در آن تعطیل نمی شود و همیشه هنرمندان آن سرگرم تمرین و یا اجرا هستند که این موضوع  در دیگر شهرها و حتی مرکز استان نیز کمتر دیده می شود و این خود بزرگترین خصوصیت هنرمندان پرتلاش تئاتر اهرم است که هیچگاه وابسته به جشنواره نبوده و در جهت اجرای تئاتر برای عموم مردم تلاش می کنند.

گفتنی است در نمایش “پهلوان کچل و اژدها،حسین مزارعی، سیدرضا اسپوتین، مهران صفوی، ابوالفضل حاجی زاده، امیرحسین قاسمی زاده، ابوالفضل مبارکی، اطهر شنبه زاده، سارا محمدی، معصومه حیدری و مهرفا دهقان دوست به ایفای نقش می پردازند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر