آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضور استاد فرید میرشکار دراهرم



بنشست هفتگی این هفته انجمن اهل قلم تنگستان به برگزاری کارگاه داستان نویسی با حضور استاد فرید میرشکار اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، نشست این هفته انجمن اهل قلم تنگستان به برگزاری کارگاه تخصصی داستان با حضور استاد فرید میرشکار اختصاص داشت..

در این نشست که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد ، فرید میرشکار مدرس برجسته هم استانی شیوه های مختلف روایت در داستان و انواع آن را به صورت مختصر برای اعضا شرح داده و دقایقی در رابطه با موضوع جلسه سخن گفت.

وی در مورد روایت در داستان گفت: سه نوع روایت به نام های نقل، نمایش و توصیف در داستان وجود دارد که بهترین نوع آن همان توصیف است.

این مدرس به همه هنرجویان و علاقمندان عرصه نوشتن توصیه کرد: هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند ما را نویسنده کند مگر خودمان پس تا می توانید بخوانید و بنویسید.

گفتنی است جلسات انجمن اهل قلم چهارشنبه هر هفته در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار می‌شود و فرید میرشکار به عنوان مدرس داستان کوتاه هر دو هفته یک بار، در این نشست ها حضور یافته و مطالب مرتبط را به شکل کارگاه فشرده تدریس می کند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر