آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛ زنگ کتاب و مطالعه در اهرم به صدا در آمد



همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب و مطالعه در دبستان هفده شهریور اهرم به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این مراسم که با حضور تنی چند از مدیران این شهرستان ار جمله پهلو زاده امام جمعه اهرم، غلامی زاده معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، محمد علی بهزادی سپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خدری رئیس کتابخانه های عمومی تنگستان و قاسم شکوه شهردار اهرم برگزار شد، زنگ کتاب و مطالعه توسط مسئولین حاضر در مراسم به صدا در آمد.

در این مراسم که با حضور و مشارکت مدیران و دانش اموزان مدرسه هفده شهریور اهرم برگزار شد، پهلو زاده امام جمعه این شهر با اشاره به اهمیت مطالعه در گسترش فرهنگ عمومی جامعه بر برنامه ریزی صحیح و اصولی جهت افزایش سرانه مطاله در بین افراد جامعه تاکید کرد.

غلامی زاده معاون فرماندار و مرتضی کرمی رئیس اداره آموزش و پرورش تنگستان نیز در این مراسم در سخنانی بر اهمیت و گسترش فرهنگ مطالعه در سطوح مختلف جامعه تاکید کردند.

در پایان این آیین از تنی چند از فعالان حوزه کتاب در شهر اهرم تقدیر به عمل آمد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر