آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهرم



پایان بخش ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزاری نمایشگاه خوشنویسی تووسط انجمن خوشنویسان تنگستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس انجمن خوشنویسان تنگستان اقدام به انتشار فراخوانی جهت جذب آثار برای برگزاری همایش خوشنویسی با موضوع اشعار،متون ادبی و دل نوشته های کوتاه با محوریت دفاع مقدس کرد که آثار منتخب و برگزیده این همایش جهت برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس انتخاب گردید.

وی افزود: بر همین اساس تعداد ۱۵ اثر منتخب از دوم الی هفتم مهرماه توسط انجمن خوشنویسان تنگستان و در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم دائر شد که در این تابلوهای خوشنویسی اشعار و متون زیبای مرتبط با هشت سال دفاع مقدس توسط خطاطان این انجمن و به خط زیبای نستعلیق خوشنویسی شده اند.

بهزادی نژاد در پایان از تلاش های مسلم قاسم زاده سرپرست انجمن خوشنویسان تنگستان در برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر