آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

افتتاحیه نمایشگاه عکس سومین هفته فیلم و عکس تنگستان با حضور فرماندار و امام جمعه اهرم



نمایشگاه عکس سومین هفته فیلم و عکس تنگستان  با حضور فرماندار تنگستان و امام جمعه اهرم روز گذشته در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ با حضور احمد لطفی فرماندار تنگستان، پهلو زاده امام جمعه اهرم ، غلامی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان و جمعی از مسولین، هنرمندان و عکاسان، نمایشگاه عکس سومین هفته فیلم و عکس تنگستان در فضای روباز مجتمع فرهنگی هنری اهرم افتتاح شد.

محمدعلی بهزادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در توضیحاتی گفت: در این نمایشگاه تعداد ۴۰ تابلوی عکاسی آثار عکاسان انجمن سینمای جوان تنگستان از شهرهای اهرم، آباد، دلوار و نیز شهر کلمه قرار داده شده است که موضوعات آن عمدتا از فضای شهری، طبیعت و مردم شناسی منطقه می باشد.

یونس رازقی پور مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان نیز در این آیین توضیحاتی را در رابطه با این نمایشگاه و نیز هفته فیلم و عکس تنگستان ارائه داد.

گفتنی است سومین هفته فیلم و عکس تنگستان توسط انجمن سینمای جوان این شهرستان  از روز دهم اسفندماه در اهرم در حال برگزاری می باشد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر