آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایشنامه “علی سمیل” در اهرم اجراخوانی شد



نمایشنامه “علی سمیل” در اهرم اجراخوانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، نمایشنامه “علی سمیل” نوشته و کار حسام جمالی تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم از روز گذشته اجرای خوانی خود را در مجتمع فرهنگی و هنری شهر اهرم آغاز کرد.

در این اجراخوانی، حسام جمالی،مجتبی عارف آزاد، رضا اسپوتین،علیرضا زائری و ساناز سلیمانی در کنار اجرای موسیقی رضا باقری نقش آفرینی کردند.

این نمایشنامه که بر اساس زندگی و مبارزات “علی سمیل فخرایی” معروف به “علی سمیل” نوشته شده است، چندی پیش در قالب نمایش رادیویی به کارگردانی شاهین بهرام نژاد از رادیو بوشهر پخش گردید واین بار به شیوه اجرا خوانی به روی صحنه رفت که در آن بازیگران با در دست گرفتن نمایشنامه ، ضمن نمایشنامه خوانی، بخش هایی از اثر را نیز با حرکت اجرا می کنند.

این اثر نمایشی از شب گذشته ۱۳ تیرماه در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری اهرم اجراهای خود را آغاز کرده و تا ۱۵ تیرماه به روی صحنه خواهد بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر