آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

از کتاب “آن سالها…” رونمایی شد



طی آیینی که روز گذشته در شهر اهرم برگزار شد، از کتاب “آن سالها…” نوشته راحیل شکوه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در آیینی که روز گذشته و به همت انجمن اهل قلم تنگستان در سالن مجتمع  فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، از کتاب آن سالها نوشته راحیل شکوه شاعر و نویسنده اهرمی و عضو انجمن شعرو ادب اهرم و اهل قلم تنگستان رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم که با همکاری انجمن شعر و ادب اهرم و با حضور جمعی از اهالی ادب و هنر و قلم برگزار شد، ابتدا حسام جمالی مسئول انجمن اهل قلم تنگستان به حاضرین خوش آمد گفت.

در ادامه راحیل شکوه توضیحاتی را در مورد تازه ترین کتابش ارائه داد و در ادامه و پس از رونمایی از این اثر، جلسه نقد و بررسی آن با حضور استاد فرید میرشکار منتقد و مدرس برجسته هم استانی برگزار شد.

وی در این نشست ضمن اشاره به بخش ها و فرازهایی از این اثر، کتاب “آن روزها…” را دارای قابلیت های خوبی در حوزه خاطره نویسی و خاطره گویی توصیف کرد و از نویسنده درخواست نمود که در صورت امکان با یک بازنگری و بازنویسی مجدد، این اثر را دوباره به چاپ برساند.

بعد از اجرای تک نوازی توسط پارسا گرامی، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از استاد فرید میرشکار تقدیر شده و سپس جشن امضای کتاب با حضئر نویسنده اثر برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر