آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جمع اعضای انجمن شعر و ادب اهرم: ادارات ارشاد شهرستان ها علاوه بر وظایف اداری خود باید به شکل ویژه ای به برنامه های فرهنگی و هنری بپردازند



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم گفت: ادارات ارشاد شهرستان ها علاوه بر وظایف اداری خود باید به شکل ویژه ای به برنامه های فرهنگی و هنری بپردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این موضوع افزود: در این دوماهی که این مسئولین را عهده دار شدم، به اتفاق همکاران عزیز بیش از ۲۰ سفر به شهرهای و روستاهای مختلف داشتیم چراکه معتقدم پیوند ما با جامعه مخاطب باید پیوندی صمیمی و از نزدیک باشد تا مسائل را کاملا ببینیم و مدیریت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نیاز به همراهی و همدلی همه دلسوزان برای رونق برنامه های فرهنگی و هنری تصریح کرد: همت شما هنرمندان و ادیبان مسیر را به روی ما می گشاید تا برنامه های مانند جشنواره و همایش برگزار کنیم؛ قطعا  در این مسیر سختی خواهد بود و باید تحمل کنیم اما چشم انداز بسیار روشن خواهد بود.

افروغ با تاکید بر اینکه “ادارات ارشاد علاوه بر وظایف اداری خود باید به شکل ویژه ای به برنامه های فرهنگی و هنری بپردازند” افزود: در همین راستا  طرحی را در نظر داریم که در این طرح و در ۵  روز هفته ادارات ارشاد شهرستان ها حتما برنامه هایی مانند تئاتر، نقد کتاب، پخش فیلم، مشاعره و غیره را در برنامه های هفتگی خود بگنجانند و در واقع باید تولیدات فرهنگی از ادارات ما ساطع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان با ذکر این نکته که “قول می دهیم که تمام توانمان را بگذاریم و نگاهمان باز و حداکثری است” ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع، کارها و اقدامات بزرگتری در زمینه های فرهنگی و هنری انجام شود.

قبل از صحبت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مهدیه ماندگار مسئول انجمن شعر و ادب اهرم شرحی کوتاه از مسائل و مشکلات این انجمن را ارائه داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر