آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جمع هنرمندان تنگستانی: آمده ایم تا به کمک همدیگر موانع را از سر راه هنرمندان برداریم



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جمع هنرمندان تنگستانی گفت: آمده ایم تا به کمک همدیگر موانع را از سر راه هنرمندان برداریم.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر که دومین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان و در جمعه تعدادی از هنرمندان انجمن سینمای جوان تنگستان سخن می گفت، افزود: همه ما یک دغدغه داریم و آن پیشرفت فرهنگ و هنر منطقه و دیارمان است.

وی با اشاره به توانمندی های هنرمندان تنگستانی در زمینه فیلم و عکس گفت: مطمئنم که با برنامه ریزی اصولی عکاسان و فیلمساران تنگستانی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی خواهند درخشید.

وی تصریح کرد: ما آمده ایم تا موانع را از سر راه هنرمندان برداریم نه اینکه مانع تراشی کنیم پس بنابراین همه توان و امکانات خود را در این راه به کار خواهیم گرفت و حتی بیشتر از توانمان در این مسیر حرکت خواهیم کرد واعتقاد داریم که خداوند متعال نیز در این راه به ما عنایت ویژه ای به ما خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان نمود: ما باید ابتدا قله های موفقیت را تعریف کرده و به آن سمت حرکت کنیم و انشالله همه هنرمندان، انجمن ها، همکاران و دیگر دوستان برای موفقیت فرهنگ و هنر تنگستان حداکثر تلاش خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به دغدغه های هنرمندان اهرمی در مورد نبود گالری در این شهر، در مورد ایجاد یک گالری موقت در فضای بیرونی مجتمع فرهنگی و هنری اهرم قول همکاری داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر