آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و طراحی لباس ایرانی-اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر در اهرم



در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه فرهنگی و هنری طراحی لباس ایرانی-اسلامی و خوشنویسی در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در مراسم افتتاح این نمایشگاه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد ، محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره گفت: در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر هنری در رشته های خط نستعلیق و نیز طراحی با گرایش طراحی لباس ایرانی و اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: شاید برای اولین بار است که در حوزه طراحی لباس ایرانی و اسلامی طرح های مربوط به هنرمندان این رشته به شکل نمایشگاه جهت بازدید عموم قرار گرفته و همه این طرح ها خروجی کلاس های طراحی لباس در طرح آموزش رایگان هنر است که چندی پیش در اهرم برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان ضمن قدردانی از انجمن های خوشنویسان و هنرهای تجسمی اهرم به جهت برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن نمایند.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هادی پیراسته رئیس بسیج هنرمندان تنگستان و نیز جمعی از هنرمندان نیز حاضر بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر