آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

استقبال بی نظیر مردم اهرم از جشنواره تئاتر کوتاه تنگستان



سومین جشنواره تئاتر کوتاه و اتود تنگستان با استقبال بی نظیر مردم اهرم با حضور ۵ اثر نمایشی کوتاه به مدت ۳ روز در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در راستای تشویق و معرفی هنرجویان کلاس های تابستان امسال بازیگری انجمن هنرهای نمایشی شهر اهرم تصمیم به برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه تنگستان گرفته شد که در همین راستا تعداد ۶ اثر نمایشی توسظ هنرجویان و هنرمندان دوره بازیگری انجمن هنرهای نمایشی اهرم تولید گردید که از این تعداد، هیات انتخاب این جشنواره متشکل از محسن زنده بودی مسئول انجمن هنرهای نمایشی اهرم، حسام جمالی مدرس این دوره و سعید گلچمن کارشناس ارشد هنرهای نمایشی رای به حضور ۵ اثر نمایشی در جشنواره داد که این جشنواره در روزهای سوم الی پنجم مهرماه برگزار شد.

با اجرای نمایش “همینجوری” نوشته فرید میرشکار و به کارگردانی ابوالفضل حیدری، زنگ آغاز سومین جشنواره تئاتر کوتاه و اتود اهرم به صدا در آمد.

این اثر نمایشی شامگاه سه شنبه چهارم مهرماه ساعت ۱۹ و در میان استقبال بسیار خوب علاقمندان اهرمی در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه رفت و اطهر شنبه زاد و رامتین ابراهیمی بازیگران آن بودند که در گروه تئاتر آریو تنگستان تولید شده بود.

دیگر اجرای اولین روز جشنواره تئاتر کوتاه و اتود اهرم، نمایش کمدی “سفر در زمان” نوشته و کار مهران صفوی هنرمند اهرمی بود که با اثرش جشنواره را از یک نمایش کمدی بی بهره نگذاشت.

این اثر نمایشی در شامگاه سه شنبه ساعت ۲۰ و در میان استقبال فوق العاده  مردم در تماشاخانه تنگسیرون علاقمندان مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه رفت و این استقبال به حدی بود که گروه ناچار به تمدید اجرای خود شد.

در این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان بود، بازیگران جوان و خوش آتیه ای چون فاطمه کازرونی زاده، عسل کشتگر، عباس کریمی زاده، بنیامین مزارعی، پارسا گرامی، حسین ابراهیمی و مهران صفوی ایفای نقش می کردند.

 و اما چراغ دومین روز از سومین جشنواره تئاتر کوتاه و اتود تنگستان را هم مهران صفوی با نمایش “ندای ارواح” روشن کرد تا نمایشی با ژانری متفاوت از اثر قبلی اش یعنی ” سفر در زمان” را به روی صحنه ببرد.

این اثر نمایشی که نوشته خود مهران صفوی کارگردان جوان انجمن هنرهای نمایشی اهرم و گروه تئاتر آریو تنگستان بود،  شامگاه چهارشنبه ساعت ۱۹ در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه رفت.

در این نمایش اطهر شنبه زاد، علیرضا زائری، حسین مزارعی، پارسا گرامی، سارا محمدی، حسین ابراهیمی، عسل کشتگر و مهران صفوی ایفای نقش نمودند.

 دومین اجرای دومین روز از جشنواره تئاتر کوتاه و اتود تنگستان نمایش “و اینک باران!” نوشته منوچهر اکبرلو و به کارگردانی مجتبی عارف آزاد بود که در دومین تجربه کارگردانی خود اثری بی کلام و بر مبنای موسیقی و حرکت و نیز مبتنی بر نمادها و نشانه ها را مهیای جشنواره نموده که تجربه دیدنش برای علاقمندان اهرمی تجربه ای جالب بود.

این اثر نمایشی شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۰ در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه رفت و بازیگران این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان بود، به شرح زیر می باشند:

ابوالفضل حاجی زاده

ابوالفضل مبارکی

حورا علی محمد حسینی

زینب باستین

عسل افروغ

فاطمه قائدی

فائزه دهداری

مجید قدرتیان

محمد ماندگار نسب

نرگس سالمی

هستی عارف آزاد

پایان بخش روز دوم جشنواره تئاتر کوتاه و اتود تنگستان نمایش “ترافیک” نوشته عقیل جماعتی و به کارگردانی ابوالفضل حیدری بود که در دومین اثر خود در این جشنواره، متن عقیل جماعتی را با طنزمایه ای تلخ و مخاطب پسند با موضوع “بقا” اجرا نمود.

این اثر نمایشی چهارشنبه شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و مثل دیگر آثار جشنواره در میان استقبال شگفت انگیز علاقمندان به روی صحنه رفت که تنها بازیگر این نمایش نیز ابوالفضل حیدری بود.

گفتنی است این جشنواره بدون هیچ کمک مالی از نهاد یا ارگانی و صرفا با حمایت مردم و بلیط فروشی هزینه های برگزاری خود مانند جوائز نفرات برتر و غیره را تامین نمود که این خود نشان دهنده اهمیت کار هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اهرم در برگزاری این جشنواره پر مخاطب بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر