آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری شب شعر “حماسه جاوید” به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهرم



به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعر “حماسه جاوید” شب گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد علی بهزادی سرپرست این اداره با اعلام این مطلب گفت: در این شب شعر که شب گذشته و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، انجمن شعر و ادب اهرم و بسیج هنرمندان تنگستان و با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان برگزار شد، تعدادی از شاعران عضو انجمن شعر و ادب اهرم  و نیز دیگر شاعران هم استانی به شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس و پرداختند.

وی افزود: در این برنامه ادبی علاوه بر شعر خوانی شاعران از کتاب “پشت حصارهای موصل” نوشته مرتضی کرمی که به خاطرات حاج علی نصرتی آزاده جنگ تحمیلی اختصاص دارد، رونمایی و نویسنده این کتاب در این نشست و در سخنانی نکاتی را در مورد این کتاب ذکر نمود.

به گفته بهزادی در ادامه این برنامه شاعران برجسته شهر اهرم از  به نام های نجمه کردگار، خاتون ماحوزی، راحیل شکوه، کاظم فرشچی ، علیرضا حاجی زاده، نسرین صادق، سیده طوبی حسینی، محمد ابراهمی، یویف بهزادی، مهرداد افسون و باقر مزارعی در این اشعار خود را قرائت نمودند.

گفتنی است حجت الاسلام پهلو زاده امام جمعه اهرم، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) و ریاحی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تنگستان از جمله مسئولین حاضر در این برنامه ادبی بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر