آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایشگاه عکس “محرم در تنگستان” در اهرم افتتاح شد



همزمان با دهه آخر ماه صفر و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز انجمن سینمای جوان تنگستان نمایشگاه عکس “محرم در تنگستان” در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که عصر امروز و با حضور حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه اهرم و ابراهیم دهقان دوست رئیس شورای اسلامی این شهر در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد، محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: در نمایشگاه عکس “محرم در تنگستان” تعداد ۳۰ تابلوی عکاسی مربوط به مراسمات دهه اول محرم در نقاط مختلف تنگستان در  معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

بهزادی افزود: این نمایشگاه تا ۲۵ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری اهرم دائر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن نمایند.

حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه اهرم نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به تاثیر زبان هنر در انتقال پیام عاشورا و نیز انقلاب اسلامی به جهانیان گفت: دشمن از انتشار نمادهای شهادت و مقاومت مانند تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی می هراسد و به همین دلیل نقش هنرمندان در این خصوص بسیار مهم و دارای اهمیت است.

یونس رازقی پور مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان نیز در این آیین و در توضیحاتی گفت: پس از انتشار فراخوان تعداد ۳۰۰ اثر از ۳۰ عکاس به این انجمن ارسال شد که هیات انتخاب، رای به حضور ۳۰ اثر در این نمایشگاه داد.

گفتنی است در این آیین علاوه بر جمعی از هنرمندان، غلامحسین علمدار مسئول هیات تعزیه عزاداران خامس آل عبا(ع) اهرم نیز حاضر بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر