آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بررسی واقعه غدیر در شعر شاعران آیینی در نشست هفتگی انجمن شعروادب اهرم



به مناسبت عیدر غدیر خم نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم، با موضوع بررسی واقعه غدیر در شعر شاعران آیینی شب گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم، با موضوع بررسی واقعه غدیر در شعر شاعران آیینی شب گذشته در اهرم برگزار شد.

 در این نشست ادبی و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا ” راحیل شکوه ” مسؤل این انجمن‌ ضمن بیان خیرمقدم خود به حاضرین، درمورد شعر آیینی و تاثیرات آن بر ادبیات نظم و نثر ایران زمین توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه حسن عاشوری دبیر ادبیات و یکی دیگر از اعضا انجمن شعر و ادب اهرم و شرکت کننده در این نشست، با اشاره به اهمیت واقعه غدیر در تاریخ صدر اسلام تاکنون، این اتفاق تاریخی را درون مایه اشعار بسیاری از شاعران آیینی ایرانی دانست و آنها را شعاری توصیف کرد که شعرایشان با عشق و علاقه قلبی به مولای متقیان حضرت علی(ع) این شاعار را سروده اند.

در ادامه خانمها نسرین صادق، نجمه کردگار، خاتون ماحوزی و آقایان عباس زائرعلی زاده، یوسف بهزادی و خسرو قائدحسینی اشعاری را از خود و یا از دیگر شاعران آیینی در وصف واقعه عید غدیر خم و شخصیت والای امام علی(ع) قرائت کردند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر