آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

انتشار نمایشنامه هنرمند اهرمی؛”کلات نامه” منتشر شد



نمایشنامه “کلات نامه” نوشته سعید گل چمن چاپ و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشنامه “کلات نامه” نوشته سعید گل چمن نویسنده، کارگردان و بازیگر اهرمی روز گذشته منتشر شد.

وی افزود: این نمایشنامه که موضوع آن قصه ای از مبارزات مردم تنگستان بر علیه استعمار پیر انگلیس و مجاهدت های امیر اسلام شهید زائرخضرخان اهرمی است، توسط انتشارات «هلیله» بوشهر به انتشار رسیده است.

بهزادی نژاد در ادامه  عنوان کرد: این اثر نمایشی در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دو بار به کارگردانی سعید گلچمن و در مجموع به مدت ۲۰ شب در شهراهرم و نیز جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر به روی صحنه رفته است و علاقمندان در آن زمان استقبال خوبی از اجرای این نمایش به عمل آوردند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان در پایان گفت: با توجه به تاریخ پر افتخار مجاهدت ها و مبارزات دلیرمردان تنگستانی در طول یک قرن اخیر، این اداره از تولید هر اثر هنری و نمایشی با موضوع و ادبیات مقاومت استقبال خواهد کرد که یکی از این آثار نمایشنامه «خان بر خاک» نوشته و کار سعید گلچمن در بهمن ماه سال قبل بود که به مدت ۲۰ شب در شهر اهرم به روی صحنه رفت و با استقبال مواجه گردید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر