آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری دو ورکشاپ ” اهمیت اصول دکوپاژ در کارگردانی ” و انواع مدل های شروع برای فیلمنامه کوتاه‌‌‌” در چهارمین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان



در چهارمین روز از سومین هفته فیلم و عکس تنگستان دو ورکشاپ “اهمیت اصول دکوپاژ در کارگردانی ” و “شروع طوفانی انواع مدل های شروع برای فیلمنامه کوتاه‌‌‌” دراهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در چهارمین روز از هفته فیلم و عکس تنگستان دو ورکشاپ “اهمیت اصول دکوپاژ در کارگردانی ” توسط اکبر انصاری کارگردان، نویسنده و منتقد  دفتر سینمای جوان تنگستان و “شروع طوفانی انواع مدل های شروع برای فیلمنامه کوتاه‌‌‌” توسط حسام جمالی نویسنده  و مدرس فیلمنامه نویسی سینمای جوان دفتر تنگستان در پلاتوی شماره ۲مجتمع فرهنگی برگزار شد.

قبل از این ورکشاپ سه فیلم از آثار جشنواره بیم المللی فیلم کوتاه تهران اکران و با حضور اکبر شکوه مسئول پاتوق فیلم دفتر تنگستان و دیگر علاقمندان حوزه فیلم  مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

گفتنی است چهارمین روز از سومین هفته فیلم و عکس تنگستان توسط انجمن سینمای جوان تنگستان در روزهای ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر