آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای جنگ شادی توسط هنرمدان اهرمی به مناسبت دهه مبارکه فجر



 

در ششمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی سالن محتمع فرهنگی و هنری اهرم شاهد برگزاری جنگ شادی به همین مناسبت بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در مراسم جشنی که شب گذشته و با همکاری این اداره و اداره امور مالیاتی شهرستان تنگستان برگزار شد، هنرمندان انجمن های موسیقی و هنرهای نمایشی اهرم به هنرنمایی پرداختند.

در این مراسم برنامه های شادی مانند اجرای موسیقی به خوانندگی امین امیرپور خواننده اهرمی و کیبورد نوازی و آهنگسازی زضا باقری نوازنده و مدرس کیبورد انجمن موسیقی اهرم، اجرای میان پرده طنز نمایشی با بازی مهرداد گزاری و امین امیر پور، دو عضو انجمن هنرهای نمایشی اهرم و شعبده بازی توسط علیرضا احمدزاده به اجرا درآمد، ضمن اینکه مجری گری برنامه نیز بر عهده سعید گلچمن محری و بازیگر اهرمی بود.

اجرای مسابقه، شعرخوانی و نیز پخش نماهنگ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم شاد و متنوع بود.

گفتنی است محمدصادقی و بهنام نیا دو معاون اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر به همراه محمد علی بهزادی نژاد سرپرست عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز محمد صبوری رئیس اداره امور مالیاتی تنگستان از جمله مدیران حاضر در این مراسم بودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر