آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم با حضور مسئول انجمن حافظ شناسی برازجان



نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم، شب گذشته با حضور بانو بوشهری مسئول انجمن حافظ شناسی برازجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم به مناسبت با موضوع بررسی شعر حافظ و با حضور اعضا، شب گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد.

 در این نشست ادبی و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا ” راحیل شکوه ” مسؤل این انجمن‌ ضمن بیان خیرمقدم خود به حاضرین، مختصری از سوابق مهمان جلسه یعنی بانو بوشهری مسئول انجمن حافظ شناسی “آستان دوست” برازجان ارائه داد و از حضور این شاعر و ادیب هم استانی در این محفل ادبی قدردانی نمود.

در ادامه بانو بوشهری به عنوان سخنران این نشست سررشته سخن را به دست گرفته و با اشاره به غزل “اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِرْ کَأْساً و ناوِلْها” به تحلیل و بررسی این غزل پرداخت و گفت: این غزل در همه نسخه ها و تصحیح های دیوان حافظ به عنوان اولین غزل این دیوان آمده است که خود نشان دهنده اهمیت این شعر زیباست.

وی در ادامه مواردی را در مورد ویژگی های خاص اشعار حافظ و تاثیر زبان شعری این شاعر بزرگ بر ادبیات ایران زمین توضیحاتی را ارائه داد.

در پایان این نشست ادبی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از مهمان ویژه این جلسه یعنی لیلا بوشهری تقدیر به عمل آمد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر