آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

تقدیر از بازیگران نمایش “خورشید را پیدا می کنم” در اهرم



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: ازبازیگران نمایش “خورشید را پیدا می کنم” که چندی پیش به مدت ۱۱ شب در اهرم به روی صحنه رفت، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمد علی بهزادی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: در جهت تشویق هنرمندان به خصوص بازیگران کودک و نوجوان نمایش “خورشید را پیدا می کنم” و توسط انجمن هنرهای نمایشی اهرم و گروه تئاتر آریو تنگستان از بازیگران و عوامل این نمایش با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های چشمگیر هنرمندان تئاتر تنگستان در گسترش اجراهی عمومی تئاتر عنوان کرد: از اردیبشهت سال ۱۴۰۱ تا اردیبشهت ماه سال جاری ۷ اثر نمایشی به نام های “مضحکه حسن چپل”، ” من پسر شما رو خوردم”، “روایتی از جنس درد”، “خاموشی ستاره”، ” پهلوان کچل و اژدها”، “خورشید را پیدا می کنم”، ” ضد فراموشی” و نمایشنامه خوانی ” علی سمیل” حدود ۱۰۰ شب در اهرم و دلوار به روی صحنه رفته است که به نوعی یک رکورد برای تئاتر استان بوشهر محسوب می شود و شاید برای شهری با جمعیت شهراهرم حدود ۹۰ شب اجرا یک رقم عالی محسوب شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان گفت: برای سال جاری نیز و تا پایان سال چند اثر نمایشی دیگر نیز توسط هنزمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرهای اهرم و دلوار تولید و به روی صحنه خواهد رفت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر