آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

خوشنویسان اهرمی اشعار دیوان امام خمینی (ره) را کتابت کردند



در آستانه فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد هنرمندان کودک و نوجوان انجمن هنرهای تجسمی اهرم در همایش نقاشی و طراحی ”وداع نور” به هنرنمایی پرداختند.

در آستانه فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) همایش خوشنویسی و کتابت اشعار دیوان امام خمینی (ره)در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در این همایش که عصر امروز و در انجمن خوشنوسان تنگستان برگزار گردید ، هنرمندان و خطاطان این انجمن اشعار دیوان حضرت امام خمینی (ره) را با خط زیبایشان کتابت کردند.

در این همایش محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، با اشاره به شخصیت سیاسی و مذهبی والای حضرت امام خمینی (ره) از هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی هنری خواست که در انتقال پیام نوع رهبری مقتدرانه ایشان به نسل جوان اهتمام بورزند و با زبان گویا و زیبای هنر تاثیر این پیام را بهتر نشان دهند.

وی در پایان از انجمن خوشنویسان تنگستان در جهت برگزاری این اتفاق فرهنگی و ارزشی تقدیر و از حضور هنرمندان و اعضای این انجمن در این همایش تجلیل به عمل آورد.

مسلم قاسم زاده مسئول انجمن خوشنویسان تنگستان نیز در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و بیان خیر مقدم خود به حاضرین، ادامه دادن راه امام در گسترش انقلاب اسلامی در قالب فرهنگ و هنر را از وظایف هنرمندان دانست و از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جهت حمایت از این رویداد فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر